fredag 20 november 2009

Do somebody stalk me?

Har några gånger den senast tiden kikat in på statistiken över besökare på min blogg.
Det som har förvånat mig är att jag har haft besökare så gott som dagligen fast jag nästan inget skriver.
Super skoj att besöksfrekvensen ökar när man nästan inget skriver. Intressant matematik måste jag få säga, kan du förklara för mig hur det kommer sig?
Jag tar mig en titt på varifrån besökarna kommer och hur de har hittat mig.
Ja för man kan ju se om besökarna har sökt efter något specifikt ord via google eller länkad från någon annans sida som de har klickat in sig på och hittat mig, eller har mina nyckel ord varit så himlans bra så många hittar till mig?
Nä tror inte det är så för när jag tittade närmare på statistiken ser jag att 99% av besökarna är 1 st från samma adress (snyftar då det visar sig att det inte är fler som har hittat mig). Och det är från Semko AB som besöker mig, funderar på om jag känner någon som jobbar där, vet ju för tusan inte vad det är för ett företag. Senast i dag har Semko AB klickat in sig 9 ggr på min blogg.
Du från Semko AB lämna gärna en kommentar om det du läser, vore skoj att veta vad du tycker, och gärna vem du är. Annars kan jag nästan ta dig för en stalker.

2 kommentarer:

Licopim sa...

Ingen fara ingen stalker är ex till S. Hittade hans blogg för ett tag sen och blev lite förvånad att han haft den sålänge men aldrig sa nåt till mej.Sen via den bloggen såg jag din och ibland är det bara trist på jobbet och man kollar ifall nån har skrivit på sin blogg.
Jag har med startat en blogg men knappt ingen som vet om den jag spred den till mina kära först tycker väl det man ska göra.

Plumpskan sa...

Ahaa, då vet jag.
Skönt att veta.
Hoppas du trivs med att blogga och får många roliga stunder :-)