tisdag 14 september 2010

Attans jag glömde helt..

Attans jag glömde helt att berätta en sak för dig i går.
Jag var tydligen så upptagen med att vara irriterad på dumheter. Men nu ska jag berätta för dig att vi hade vårat första möte med forskningsprojektgruppen i går. Riktigt skoj.
Vi fick så otroligt mycket information så jag var helt tom när jag gick därifrån i går (det kanske var därför jag var så irriterad igår).
Redan nästa vecka ska jag ut och intervjua, observara göra enkäter och analysera all denna material. Har i dag roat mig med att läsa vad tidigare forskning har kommit fram till eller inte kommit fram till.

Tänkte faktiskt släcka ner datorn för i dag och gå hem. Där hemma har jag en liten sjuk gubbe (fast det erkänner han inte) han ska jag krama på när jag kommer hem.
Funderar även på att ta mig en liten långpromenad, hur man nu gör det? Men tänkte göra ett försök då jag känner att huvudet behöver annan luft och syre än den som finns i datasalarna.

Måste få säga att jag känner mig duktig i dag.
  • Jag var på plats strax efter 08:00
  • Jag har hittat flertal forskarrapporter om ämnet som jag skall forska i.
  • Jag har sammanfattat de delar i forskarrapporteerna som kan tänkas vara relevanta och interssanta för mig och min kollega.
  • Jag har påbörjat enkäten som jag och kollegan ska göra i morgon.
  • Jag har börjat med våran problemformulering.
  • Jag har börjat med bakgrunden till C-uppsatsen
  • Jag har påbörjat hemtentan ena del av tre
  • Jag har besvarat frågorna till morgondagens uppgift
Nu släcker jag ner och vi syns nästa gång :-)

Inga kommentarer: