tisdag 23 juni 2009

Nu säger jag hej då, ja för en stund iaf...kanske syns en annangång

Kommer nog att sluta att skriva här.
Ja ett tag iallafall.

Har nämligen via skolan startat upp en 3:e blogg.

För ett år sedan så började jag min blogg karriär på aftonbladet.
Några månader senare började jag skriva här, vet inte vad jag trodde om blogger.
Aftonbladet och blogger har sina för och nackdelar.

Aftonbladet där har man bra många fler läsare än på blogger.
Där haglar kommentarerna och man kan fastna och låta en hel dag försvinna.

Blogger, här har man större möjligheter att designa sin egna lilla blogg, till och med tjäna pengar om man känner för det.
Men det är nästan omöjligt då man har bara de läsare som känner en.
Skillnaden på besök per dag kan vara aftonbladet 300, blogger 15 per dag... så då förstår du att tjäna den där pengnen är i princip omöjlig.
Tja man kan vara lite er aktiv än vad jag har varit och sett till att bloggen hamnar på ställen där folk läser och letar...men det är jag för lat för.

Iallafall så har jag nu genom skolan startat en ny blogg den tredje och den ligger på wordpress. Ja vi får se efter sommaren vad jag tycker om wordpress.

Om du nu av någon anledning blir nyfiken på vad som görs iskolan hittar du det på
http://tidenstid.wordpress.com/

Inga kommentarer: